Sunday, April 09, 2017

Live Chat Untuk Customer Support



Aku terima email daripada support Netlify, ayat standard support macam biasa sebab aku baru lepas guna service dia. Dan aku reply email tu sebab ada maklumat menarik yang aku baru tahu daripada email tu.
Kebetulan dashboard website dia pun aku tengah buka. Dengar ada bunyi notifications. Rupanya live chat popup. Tapi yang menarik adalah, mesej yang sama aku dapat melalui email, dan termasuk dengan reply aku sekali !
Wow, menarik ! Email dan live chat fully integrated. Kemungkinan dia pakai intercom.com utk support application. Aku suka fungsi mcm ni. Tapi harga intercom.com ni boleh tahan mahal. USD99++ utk pelan asas.

Alternatif selain daripada intercom adalah Drift serta tawk.to. Yang menarik dengan Drift adalah ia mempunyai pelan percuma tapi masih mempunyai features seperti intercom.

No comments: